30 pages of posts tagged with AHAHAH

adorkoftheworld:

tonyfromstatefarm:

me participating in a group project

WHY AM I LAUGHING SO HARD

kukihiko:

So, Ikecchi and I were re-watching SnK when she suddenly just started laughing like crazy because apparently

image

the moustache just looks ridiculous

image

do you see it

image

boNJOUR

modifiedwhore:

0-memento-mori-0:

herooflife:

herooflife:

I WAS TRYING TO BE CUTE THEN I LOOKED AT THE WAll LL AND THERE WAS A GIANT FUckING SPIDER ANndso OH MY GOd IT WAS TERRRIFYING

a RRE YOU FUCKING SERIOUS THIS HAS OVER A THOUSAND nOTES???? WHy

THIS IS THE FACE OF TRUE FUCKING TERROR

Omg I’m crying

imagine the generation of miracles all grown up though... with beards.
asked by kegane

tyberiousductor:

image

image

image

image

image

ladies

erinkyan:

one day this won’t make me laugh but today is not that day

smooshyrock:

tre-cool-is-a-pretty-pink-fairy:

https://24.media.tumblr.com/6ba52a8b4c0934e838a1f135d259abad/tumblr_mzmgep8Roy1rr2uluo1_500.png

SHUT YOUR

MOUTH

comma

lanadelwhore:

the-absolute-funniest-posts:

kr-y:

oh my fucking god

makochantachibanana:

weian-fu:

youngblacksamurai:

lilputa:

thebootygoon:

infamousnfamous:

white ppl namin they children brumbpo but wanna talk about “ghetto black girl names” lmao

why ol boy name a goddamn beat lmaoooooooo 

#this nigga name pronounce like the beginning of get low

I’m out

this nigga name pronounce like the beginning of get low

image

GET LOW

pokemoncap:

fuck. you. James.

jumpingjacktrash:

fangoriaaa:

thnksfrpanicatthedisco:

does-anything-matter:

thesearethewordsofmyholiday:

I just wanna make sure nobody forgets that this exists and it is awesome.

THE FUNNY THING IS THIS ISN’T EDITED. GERARD ACTUALLY SAT AND SUNG NA NA NA IN SIMLISH. 

THERE’S LYRICS

Sha gimme sha gimme sha
Wes a neeba
Mes ooney wada da bramya na
Es zu weeba
In a deg
In a shat
With an “X” abba zor
Nibby zor nibby zor nibby zor
Wada bin winny natty-

NA NA NA NA NA NA NA NA NA NA NA
Bana zun cure enay
NA NA NA NA NA NA NA NA NA NA NA
Daba a nenetay
NA NA NA NA NA NA NA NA NA NA NA
Wa pan eshabatay
Brabd en zerb shee-mo-nay-shun

NA NA NA NA NA NA NA NA NA NA NA
Pasha a nagatay
NA NA NA NA NA NA NA NA NA NA NA
We nasa wogatay
NA NA NA NA NA NA NA NA NA NA NA
Win gonna sagatay
Gibs as zor doo-bi-zay-shun
Za gimme za gimme za

Es zabsu wabu aba shab la
Wab nada zeda little braz dans
Wab neba zenny noba mas lan
Wa tinga zatlan (nananananananana)
He sifta nanny made a blascan
Prussy du was ana

NA NA NA NA NA NA NA NA NA NA NA
Foo noova wanatay
NA NA NA NA NA NA NA NA NA NA NA
Back ana kannasay
A fwingsu whata say
Prow in dur sa-ca-nay-shun

NA NA NA NA NA NA NA NA NA NA NA
Pasha a nagatay
NA NA NA NA NA NA NA NA NA NA NA
We nasa wogatay
win gonna sagatay
Gibs as zor doo-bi-zay-shun

Ewag nere, wap zow
All ze nayd in gattory nitty
Na pitta vilzin tayz their open wilpy zalms
Why dinny daggers up to leven
Itala boony bralls ab ze mittezen brats
Yak angels made bo zeon and blabbing garbage
ZEEM OUT—Rat rowaids us?
Eb zo whine nopen dorbs

Ned zu wanny wansa bag na sho
Ned zu wanny wansa bag na sho
But neeb zim, neeb zim wants to bly
Wabba tie wabba tie wabba tie
Wabba tie, Wabba
Za bashy gooby zaba

NA NA NA NA NA NA NA NA NA NA NA
Make zo apology
NA NA NA NA NA NA NA NA NA NA NA
Ee vada wickasay
Ab salla loratay
Tashy zurb—Boo-dee-cor-ay

NA NA NA NA NA NA NA NA NA NA NA
Bab naba bobatay
Was napa seepashay
NA NA NA NA NA NA NA NA NA NA NA
Ee bapa shobbycay
Ban zee la burgindory
Bap my lair, zab and vore me bull na bin
Leb nis zurb expnode

tHIS SHOULD BE ILLEGA L IM DY IGN

dlafjghka;dlkfgj

t.